Oba piloti Scuderie Ferrari už mají za svými zády čtvrtý agregát, takže jakákoli změna by znamenala pokles na startu v americké Grand Prix. Je zřejmé, že aktualizace by se měly týkat některé z pomocných součástí motoru, jako olejové nádrže a MGU-K, což by umožnilo zúžit zadní část vozu. To by ovšem znamenalo i novou převodovku.
S ohledem na stav v šampionátu se dá předpokládat, že by novou aktualizaci vyzkoušel Kimi Räikkönen a poté by se tým rozhodl, zda ji dostane i Sebastian Vettel. Na přímou otázku serveru motorsport.com ohledně možného nasazení inovace uvedl šéf Ferrari Maurizio Arrivabene: "Uvažujeme o Austinu. Pochopitelně musíme brát v úvahu, že Seb je pořád druhý v průběžném hodnocení šampionátu. Proto je nutné naše konečné rozhodnutí řádně prokalkulovat."
Ještě v rámci závodního víkendu v japonské Suzuce Vettel prohlásil, že je potřeba se rozhodnout, zda tým bude sledovat nasaszením nového motoru dlouhodobé ambice nebo krátkodobou snahu vyhrát v letošním roce nějaké závody. "Je tu šance toho letos ještě hodně dosáhnout a měli bychom ji využít. Ale na druhou stranu se snažíme co nejvíc a nejlépe připravit na následující sezónu, abychom v našem pokroku neustrnuli. Jako pilot určitě nechci být penalizován deseti místy na startu. Připadá mi to divné, být potrestán, ačkoliv jsem se nedopustil žádného zločinu."