Spolupráce BMW a Williamsu je podle všech znaků trvalá a od snu o vlastní stáji BMW F1 Mnichov definitivně upustil.
Mario Theissen také přiznal, že v případě agregátů V8 s objemem 2400 ccm, je možnost dodávat motory soukromým stájím pro BMW poměrně zajímavá.
„Po roce 2005 by bylo z kapacitního hlediska možné dodávat motory i dalšímu týmu,“ připustil Theissen pro ITV. „Zatím však nebylo v této věci učiněno žádné rozhodnutí.“
Ferrari již dlouze spolupracuje se Sauberem a švýcarská stáj s úspěchy používá hnací agregáty od Ferrari pod názvem Petronas, který jejich nákup financuje.
BMW staví jedny z nejlepších motorů startovního pole a jistě by byl o jejich agregáty značný zájem.
Foto: BMW Motorsport
Bude BMW následovat Ferrari a Toyotu?
Zatím není nic jisté, ale šéf BMW Motorsport opět připustil možnost zákaznických motorů.
Doporučit článek
Další zprávy
-
Staronový mistr přiznává: Přehodnotil jsem své působení v Red Bullu. Na paškál se dostal i Pérez
-
PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu
-
Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala
-
Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball