Eddie Jordan přihlásil stáj do sezony 2005, ale nemá piloty a nemá hlavního sponzora. Zajistil však pro příští sezonu zákaznické motory Toyota. Brzy však bude nutné začít splácet účty nejen za motory a pneumatiky, ale i za pronájem testovací dráhy a o režijních nákladech týmu ani nemluvě.
Podle odhadů musí získat Eddie Jordan lukrativního sponzora a nebo financovat tým ze svých soukromých peněz, aby si udržel jeho majetkovou kontrolu a dokončil budoucí sezonu. Další možností je prodej týmu, o čemž se již delší dobu spekuluje.
Podle posledních informací svoji nabídku na koupi stáhl i Christian Horner, majitel stáje Arden International, který se rozhodl pro plné soustředění na nový šampionát GP2 a bude se svým vstupem do F1 čekat na vhodnější příležitost.
Tento týden se objevily zprávy o zájmu nově budovaného týmu Midland, ale pravděpodobně jde o pouhou snahu zvýšit uměle cenu ze strany Jordanu, neboť Midland již svoji přípravu uvedl do chodu.
Eddie Jordan několikrát připustil, že jedná s čínskými investory, ale tato jednání jsou zahalena rouškou tajemství a o věrohodnosti takových informací se lze pouze dohadovat. Často je zmiňována společnost Sinopec, ale v jejím případě by byl pravděpodobnější spíše sponzoring, než koupě celé stáje.
Foto: Jordan Grand Prix
Jordan stále s problémy a hledající kupce
Tým ze Silverstone má ekonomické problémy, bude zachráněn tajemným čínským investorem?
Doporučit článek
Další zprávy
-
Staronový mistr přiznává: Přehodnotil jsem své působení v Red Bullu. Na paškál se dostal i Pérez
-
PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu
-
Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala
-
Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball