Dále se budou měnit sedadla na hlavní tribuně „G“, což je nejstarší zařízení v celém areálu.
Nový asfalt by měl vydržet dalších 15 let. Je všeobecně známo, že asfalt na barcelonském okruhu je asi nejvíce zatěžovaným povrchem v Evropě. Probíhají zde testy jak Formulí 1, donedávna i Formule 3000, tak i nižších soutěží. Nechybějí zde i testy motocyklu seriálu MS a samozřejmě i samotné závody všech těchto kategorií.
Nejedná se však o první změnu na okruhu. V roce 1995 již byla odstraněna šikana Nissan, zatímco loni zde byla vybudována šikana La Caixa.
Letos barcelonský okruh navštívilo 764 000 diváku, čímž se Barcelona stala nejatraktivnějším okruhem ve Španělsku. Testy Formule 1 se vrátí na okruh a nový povrch opět v úterý 18. ledna 2005.
Foto: Mercedes-Benz Motorsport
Barcelona provádí úpravy tratě
Okrhu Catalunya připravuje obměnu asfaltu a úpravu dalších úseků, jako je třeba odtoková oblast v úseku zatáček ELF a Seat. Povrch by měl být obměněn k 15. lednu 2005.
Doporučit článek
Další zprávy
-
Staronový mistr přiznává: Přehodnotil jsem své působení v Red Bullu. Na paškál se dostal i Pérez
-
PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu
-
Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala
-
Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball