Poté, co Red Bull ukončil svůj vztah s Renaultem a Mercedes mu odmítl poskytnout své pohonné jednotky, se z Ferrari stala jediná možnost rakouského týmu. Šéf stáje z Maranella navíc uvádí, že by se svému silnému rivalovi své motory dodávat nebáli.
"Je to těžké hovořit o druhých. Teoreticky mají velká jména - s Neweyem jako se svým hlavním konstruktérem. A je lehké si představit, že když jim dáte motor, pak postaví děsivé šasi, a proto budou opravdu konkurenceschopní," popisuje Arrivabene.
"Pokud jde o můj tým, mí inženýři a aerodynamici vědí, co je třeba. Z tohoto důvodu nemám problém," souhlasí s dodávkami motorů pro Red Bull. "A konkurence je hezká, když máte silného soupeře."
"To však neznamená, že zítra ráno dáme naše motory Red Bullu nebo Toro Rosso. Nevidím v tom ale žádný problém poskytnout náš motor jiného týmu nebo se obávat konkurence ještě před tím, než začnou. To není tím správným duchem soupeření nebo tím, co reprezentuje Ferrari. Bojujeme s každým," dodává Arrivabene.
Red Bull dostal povolení od Renaultu najít si nového motorového partnera. Francouzi usilující o odkoupení Lotusu nyní u Ecclestonea hledají záruku toho, že by nepřišli o finanční bonusy, pokud by stáj z Enstone převzali.
Mercedes, si je dobře vědom kvalit aerodynamického oddělení a šasi z Milton Keynes, zřejmě pod svá křídla převezmou Manor. U Ferrari by příští rok ale měli s Red Bullem (a případně i s Toro Rosso) napilno - kromě Sauberu se na jejich motory totiž těší také nově vstupující Haas.