Pravidla mají být podle FIA soustředěna především na snížení rychlosti vozů a tedy zvýšení bezpečnosti a také by měla učinit závody zajímavějšími tím, ze usnadní předjíždění.
Že je třeba v tomto směru nějaké kroky podnikat, dokazuje hned několik nehod ve velké rychlosti v letošním roce. Nejvážnější byla ta, při které si Ralf Schumacher v Indianapolis zlomil dva obratle.
Rubens Barrichello, který tento týden v Jerezu testoval Ferrari F2004 upravené v souladu s novými předpisi, se však obává, že nová nařízení se míjejí účinkem.
"Chtěl jsem tady testovat, abych se za volant nevrátil po příliš dlouhé přestávce," hovoří Barrichello pro Gazzetta dello Sport. "Potřeboval jsem pět nebo šest kol, abych si na nově upravené auto zvykl. Je teď velmi neklidné. Bude to ohromná sranda, ještě až budeme na špinavé trati. To auto se bude řidit hodně těžko. Podle mne budeme mít pořád stejný problém, jako jsme měli před uvedením nových pravidel. Když budete blízko za jiným autem, ztratíte ještě více přítlaku. Bude to těžké. Ale tým odvedl dobrou práci."
Foto: Scuderia Ferrari
Nová pravidla zhorší ovladatelnost
Brazilský pilot Ferrari neschvaluje nové předpisy, kterým musí od příští sezóny vyhovovat vozy.
Doporučit článek
Další zprávy
-
Staronový mistr přiznává: letos jsem přehodnotil své působení v Red Bullu. Na paškál se dostal i nevýrazný Pérez
-
PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu
-
Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala
-
Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball