V dubnu uvedl konzultant Red Bull Racing dr. Helmut Marko, že by mohlo dojít ke spojení Renaultu a Toro Rosso (více zde). Uplynulo však čtvrt roku a případný prodej B-týmu Red Bullu zapadl tiše prachem zapomění, ačkoliv tehdy šéf Toro Rosso Franz Tost tuto eventualitu nadšeně vítal: "Pro tým by to znamenalo fantastickou příležitost se posunout opět o kus kupředu."
Mezitím však došlo k osočování Renaultu Red Bullem kvůli nedostatečnému výkonu pohonných jednotek, Dietrich Mateschitz deklaroval své roztrpčení ze současné situace v F1, vedoucí až k úvahám ji opustit. Nelze vyloučit, že právě tyto okolnosti vedly Renault k tomu, že své aktivity s rakouským koncernem spojovat nechce. Ostatně před několika dny francouzská automobilka jasně deklarovala, že Red Bull do jejich dlouhodobých plánů nepatří.
Tost k případnému prodeji po třech měsících podotkl: "Mohu jenom říci, že v posledních měsících došlo mezi Toro Rosso a Renaultem k jednání, navštívili jsme se jak ve Faenze, tak v Bicesteru, ale v posledních týdnech žádná aktivita neproběhla. Proto předpokládám, že si ke koupi vybrali jiný tým."
V poslední době se bere jako téměř jistá věc, že Renault bude usilovat o Lotus. Tato otázka také vyvolala spekulace, co bude dál se smlouvou mezi Renaultem a Toro Rosso. Ze zpravodajských informací víme, že se šíří dohady o spojení týmu s Hondou. Tost však ještě nabádá k trpělivosti: "Jaký vliv bude mít konání Renaultu na naší stáj ještě není zcela jasné. Musíme počkat na oficiální prohlášení a kam Francouzi nasměrují svůj zájem. Potom můžeme začít řešit další program reflektující na naše požadavky a potřeby."
Toro Rosso změnilo před sezónou 2014 dodavatele motorů, agregáty Ferrari nahradil právě Renault. Stalo se tak kvůli lepší spolupráci se sesterským týmem - používáním stejných agregátů mělo dojít k většímu zefektivnění mezitýmových operací.