S prvními testy panovala velká spokojenost, především se spolehlivostí. „Musím říci, že se nový vůz chová velmi dobře. Ve srovnání s loňským C22 má větší přítlak a také přilnavost,“ liboval si Felipe Massa. V prvních závodech ale vůz naděje nenaplnil. Zkušený Fisichella si stěžoval na malou rychlost. Možnosti nasadit třetí vůz v pátečních testech tým pro finanční nákladnost nevyužil. Sauber měl však v rukávu eso. Tím byl špičkový aerodynamický tunel, který byl dokončen již na jaře. „Aerodynamický tunel nám dává velkou výhodu, ale poznatky nelze na vůz přenést přes noc,“ nabádal k trpělivosti Rampf.
Felipe Massa je mladým pilotem, který dostal u Sauberu druhou příležitost. Nutno přiznat, že podával spolehlivější a vyrovnanější výkony než v roce 2002, ale ve srovnání se starším Fisichellou neuspěl. Nejlepšího výkonu dosáhl v Belgii, kde dojel čtvrtý. V celkovém hodnocení zaostal za týmovým kolegou o 10 bodů a pozornost na sebe poutal především Ital. Pro další sezonu dvouletého kontraktu brazilského mladíka přivedl Peter Sauber do stáje Jacquese Villeneuva, vzájemná konfrontace bude zajímavá.
Statistické údaje:
Celkové umístění: 6.
Starty: 18
Body: 30
Vítězství: 0
Pódium: 0
Pole Position: 0
Nejrychlejší kolo: 0
Odstoupení: 6