Technický ředitel má v případě špatného startu Hamiltona jasno

Před Maďarskem ještě Wolffovi a Loweovi kafíčko docela chutnalo | foto: Daimler AG

V debatách ohledně maďarského závodu se přetřásají všechny možné situace, dokonce i šéf Mercedesu Toto Wolff prohlašoval, že takové vstupy do závodů mohou ještě udělat německé stáji nemalé vrásky.

Není to tak dávno, co Wolff bouřil, že podobné starty jeho svěřenců jsou prostě neakceptovatelné (více zde). Byla rovněž slibována analýza a zdá se, že první její výsledky už se objevují. Technický ředitel Mercedesu Paddy Lowe uvedl, že jednou z příčin je přehřátá spojka u Hamiltonova vozu.

"Je pravděpodobné, že Lewis měl po druhém zaváděcím kole přehřátou spojku, Nico, jak to tak vypadá, se potýkal na své startovní pozici s malým přítlakem. Měli bychom se oběma pilotům omluvit, že neměli k dispozici takové podmínky, aby mohli oba dobře odstartovat," připouští Lowe. "Ostatně to vedlo k dalším potížím, mám na mysli Lewisův pokus předjet Nica. Do závodu se vstupuje opravdu obtížně, když je jeden váš pilot na třetím a druhý na desátém místě."

Po zatím posledním závodě přibylo vrásek a zadumání. | foto: Mercedes AMG F1 Team

Lowe je ale přesvědčen, že forma Ferrari v Maďarsku a především jejich rychlost by jim umožnila vyhrát, i kdyby jim Mercedes svými chybami podobnou výhodu nenabídl. "Přešli jsme na strategii výdrže s cílem dostat naše vozy na stupně vítězů, snad jsme i chvíli doufali ve vítězství, ale velice rychle se ukázalo, jak rychlé vozy Ferrari jsou a nedávají nám šanci se k nim přiblížit. Další kolize a penalizace už nás poslaly mimo první pětici. Ale nemůžeme vyhrávat pořád, navíc k dispozici je ještě pořád dost bodů."

Doporučit článek

Diskuze:

Počet příspěvků: 21 Přidejte vlastní názor…

Další zprávy