Šéf B-tým Red Bullu Franz Tost se domnívá, že by Renault měl konečně zapracovat na výkonu. Potom bude vůz STR10 navržený Jamesem Keyem blízko cíle, který si Toro Rosso před sezónou dalo. "Pořád je před námi ještě deset závodů. STR 10 je opravdu dobrý podvozek, máme dva talentované piloty, kteří odvádějí pro tým maximum, naše práce se začíná blížit standardům F1," říká Tost s tím, že cílem týmu je skončit v Poháru konstruktérů na pátém místě.
"Pokud mám hledat nějakou příčinu naší aktuálně slabé pozice, pak to je nespolehlivost. Když osmkrát z devíti závodů nedojedete k cílové vlajce, nemůžete být v TOP 5 mistrovství světa. Když se k tomu přičtou ještě nehody a týmové chyby, hned vidíte důvod. Potřebujeme tento problém co nejdříve s naším »partnerem« vyřešit," tvrdí Tost.
Oním "partnerem" je pochopitelně dodavatel motorů Renault, v této době pod palbou kritiky, který navíc vyvolává určitý stav nejistoty možností znovu vzkřísit vlastní tým. Tost si toho je vědom, ale věří, že vzájemná spolupráce přinese v druhé polovině roku hmatatelné výsledky. "Hodně se věnují spolehlivosti. Doufám, že už ji mají pod kontrolou, protože teď musí bezpodmínečně zapracovat na výkonu."