Na trať má poprvé nový monopost vyjet koncem února. Do závodu je však Ferrari nechce nasadit, dokud neodladí všechny systémy a nepřesvědčí se, že je dostatečně spolehlivý. Ferrari již díky této strategii v posledních letech několikrát uspělo.
"V posledních několika týdnech již dokončujeme základ aerodynamiky nového vozu a provádíme simulace," hovoří pro Gazzetta dello Sport Rory Byrne, hlavní konstruktér Ferrari. "Většinu částí již máme, jako šasi nebo převodovku. Nemáme ale ještě třeba kokpit, který necháváme až nakonec. Chceme vyjít z aerodynamiky. Chceme s vozem vyjet na konci února, ale s nasazením do závodu nespěcháme, Cílem je, aby byl skoro perfektní, až jej nasadíme. Musíme ještě hodně zkoumat a vyvíjet."
Monopost nasazený v Melbourne by měl být "letošní F2004 vylepšený o některé součásti z F2005," upřesňuje Byrne. Motor by měl být stejný jako letos s prodlouženou životností na dva závody. Převodovka bude stejná, kokpit však musí vyhovět přísnějším nárokům.
Foto: Scuderia Ferrari
Nové Ferrari možná až v Imole
Jisté je zatím pouze to, že italská stáj nepřiveze F2005 do Melbourne.
Doporučit článek
Další zprávy
-
Zákaz rozdělávání ohně ve středních Čechách: Ovlivní to pálení čarodějnic
-
Iveta Bartošová (†48) zemřela před deseti lety: PRAVDA o posledním telefonátu!
-
Tajemství Josefa Laufera (†84): Mladší bratr, který chtěl být jako on!
-
Černý kašel v Česku: Kde se nemoc šíří nejvíce?
-
Harry a Meghan se chystají cestovat! V plánu je i zastávka v Británii
-
Odejde Newey k Ferrari? K překvapivému kroku se vyjadřuje jeho kamarád Patrese
-
"Škody po vzájemných kolizích jsme s Lewisem museli od Barcelony 2016 hradit," prozrazuje Rosberg
-
Piastri zkritizoval Strolla, McLaren zjišťuje, proč byl v Číně tak rychlý + VIDEO
-
PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: U Red Bullu se slaví, nadšený je i Norris