Na trať má poprvé nový monopost vyjet koncem února. Do závodu je však Ferrari nechce nasadit, dokud neodladí všechny systémy a nepřesvědčí se, že je dostatečně spolehlivý. Ferrari již díky této strategii v posledních letech několikrát uspělo.
"V posledních několika týdnech již dokončujeme základ aerodynamiky nového vozu a provádíme simulace," hovoří pro Gazzetta dello Sport Rory Byrne, hlavní konstruktér Ferrari. "Většinu částí již máme, jako šasi nebo převodovku. Nemáme ale ještě třeba kokpit, který necháváme až nakonec. Chceme vyjít z aerodynamiky. Chceme s vozem vyjet na konci února, ale s nasazením do závodu nespěcháme, Cílem je, aby byl skoro perfektní, až jej nasadíme. Musíme ještě hodně zkoumat a vyvíjet."
Monopost nasazený v Melbourne by měl být "letošní F2004 vylepšený o některé součásti z F2005," upřesňuje Byrne. Motor by měl být stejný jako letos s prodlouženou životností na dva závody. Převodovka bude stejná, kokpit však musí vyhovět přísnějším nárokům.
Foto: Scuderia Ferrari
Nové Ferrari možná až v Imole
Jisté je zatím pouze to, že italská stáj nepřiveze F2005 do Melbourne.
Doporučit článek
Další zprávy
-
Staronový mistr přiznává: Přehodnotil jsem své působení v Red Bullu. Na paškál se dostal i Pérez
-
PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu
-
Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala
-
Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball