Na přetřes se dostává i otázka nových směsí, jejichž složení bude na základě zkušeností z letošních závodů nutné přehodnotit. Potvrdil to i šéf Pirelli Motorsport Paul Hembery.
Jako příklad nechť poslouží letošní Grand Prix Kanady - piloti na superměkké a měkké směsi absolvovali většinou jednu zastávku v boxech. Stejný scénář proběhl v Rakousku a byl naplánován i ve Velké Británii, kde však strategii ovlivnily dešťové přeháňky. Přitom Pirelli mělo za úkol zvýšit atraktivitu závodů navýšením počtu zastávek na dvě až tři během závodu.
"Pokud bude závod na suchu, všichni se budou snažit jen o jeden pit-stop, to není až takové překvapení," připouští Hembery. "Pro příští ročník bude nutné udělat nějaké změny, aby se jezdci do boxů vraceli víckrát, jak bylo požadováno."
Na otázku, zda dojde k radikální změně pneumatik připravených pro příští sezónu od těch, které se používají letos, Hembery odvětil: "Z hlediska strukturálního o žádný převratý odklon nepůjde. Pokud však půjde o skladbu směsí, tam musíme provést nějak změny, vždy jsme deklarovali dvě až tři zastávky a nehodláme od tohoto plánu ustoupit. Musíme pochopitelně brát v úvahu omezené testování, kde mohou nastat nějaké problémy."
Hembery také tvrdí, že by se neměla srovnávat určitá období: "Jeden rok jsme třeba měli těch zastávek opravdu hodně, tenhle rok jsme třeba konzervativnější. Je na nás, abychom si udělali vlastní test s odpovídajícím autem a pak se můžeme rozhodnout, do bude příští rok."
Jak už bylo sděleno, od Pirelli se žádá, aby pro městské okruhy, zejména Singapur a Monaco, vytvořilo ještě měkčí sloučeninu, než jakou je dosavadní SuperSoft.