Konec spekulací. Jak to s šéfem RBR Hornerem dopadlo?

Horner, Christian | foto: Red Bull Racing

Šéf týmu Red Bull Racing, Christian Horner, teď utnul veškeré spekulace, které se poslední dobou vyrojily, týkající se jeho možného konce ve funkci šéfa týmu Red Bull Racing.

V uplynulých týdnech se vyrojily spekulace, dle kterých se měla pod šéfem Red Bullu, Christianem Hornerem, houpat židle. Tyto spekulace navazovaly na zvěsti o možném konci samotného Red Bullu ve Formuli 1. Vše vyvrcholilo ve Spielbergu minulý víkend, kdy měl Hornerovi zavolat šéf jednoho z ostatních týmů a vyjádřit se ve smyslu, že lituje jeho konce ve funkci. 

"To je opravdu totální hloupost. Opravdu nemívám bezesné noci a nelámu si tím hlavu, protože to jedoduše není pravda," řekl tehdy Christian Horner pro britskou 'Sky Sports'. Dle některých zdrojů měl post šéfa týmu Red Bull Racing zaujmout Gerhard Berger. Rakušan byl během GP Rakouska v boxu týmu viděn v týmové bundě a seděl dokonce na boxové zídce. Ovšem Berger to dělal častěji a jak známo, v minulosti býval spolumajitelem týmu Toro Rosso.

Aby Horner vzal vítr z plachet všem těmto spekulacím, tak teď oznámil, že jeho smlouva u Red Bullu byla předčasně prodloužena. To, že majitel týmu, Dietrich Mateschitz, není s výsledky spokojen, je jasné všem. "Proto je ale také mým cílem přivést tým zpět tam, kde jsme stáli před asi 18 měsíci. Proto jsem také prodloužil svůj aktuální kontrakt s Red Bullem." 

Christian Horner byl šéfem týmu také v době úspěchů Seba Vettela | foto: Red Bull Racing

"Můj vztah s Dietrichech je velmi dobrý. Na všechny ty zvěsti jsem neplýtval svoji energií. Jednou slyšel kolega z jiného týmu a z toho pak vznikne taková zpráva. Je to také problém internetu. Před dvěma týdny měl být tým ještě přejímán Berniem [Ecclestonem], tento týden tým opouštím já a příští týden budu možná závodit v autě."

Red Bull letos nasbíral zatím jen 55 bodů a je tak mezi konstruktéry až na čtvrtém místě za dominantním Mercedesem, Ferrari a Williamsem. Nejlepším výsledkem týmu je čtvrté místo Daniila Kvjata z Monaka. To je pro Mateschitze málo. "Myslím, že pro nás jako tým je důležité, odvádět tu nejlepší práci, kterou můžeme. Pokud pak získáme o něco větší výkon z motoru, budeme z toho moci profitovat," říká Horner.

To je přesně to, co tým i letos trápí asi nejvíc - chybějící výkon pohonné jednotky Renault. "Koncentrujeme se na vývoj auta, abychom z něj dostali maximum. Ale to děláme pořád. I přesto mám od Silverstone velká očekávání, protože tam to není tak moc jako například v Kanadě nebo v Rakousku o motoru. V Maďarsku hraje výkon ještě menší roli. Budeme prostě tvrdě pracovat a doufat, že pro nás Renault bude mit v druhé polovině sezony lepší paket," zakončil 41 letý Horner.

Doporučit článek

Diskuze:

Počet příspěvků: 1 Přidejte vlastní názor…

Další zprávy