Okruh Silverstone je se svými plynulými rychlými pasážemi náročný na energii procházejícími pneumatikami, proto tam italský výrobce přijede s dvěma nejtvrdšími směsmi ze svého portfolia.
V Maďarsku, v Belgii i v Itálii pak týmy obdrží stejnou kombinaci: měkké a středně-tvrdé pneumatiky. Důvody se ale liší.
Na Hungaroringu panují velmi vysoké teploty, které vedou k vysoké teplotní degradaci, proto se Pirelli super-měkké směsi raději vyhýbá, i když okruh patří k nejpomalejším.
Alokace pneumatik pro nadcházející závody
Spa je nejdelším okruhem v kalendáři, kde by měkké a středně-tvrdé pneumatiky měly poskytovat konzistentní výkonnost. A v Monze přezdívané jako "Chrám rychlosti" dají větší prostor stratégům.
Loni zde Pirelli ke svému domácímu závodu přivezlo o stupeň tvrdší směsi, jinak jsou alokace pro ostatní tři závody letos stejné.