Od příštího roku musí každý motor vydržet celé dva závodní víkendy, jinak bude tým za jeho výměnu penalizován. Další novinka přijde o rok později - FIA nařídila osmiválcové motory.
Sportovní ředitel BMW Dr. Mario Theissen tyto návrhy mnohokrát kritizoval, ale byly schváleny a BMW bude podle jeho slov na změny připraveno:
"Musíme se vyrovnat se dvěmi velkými změnami. První nás čeká už příští rok, další v roce 2006," uvádí Theissen na oficiálních stránkách BMW Williams. "Životnost motoru se musí opět zdvojnásobit. Ale změny pravidel pro sezónu 2006 znamenají velký zásah do celé technologie."
"FIA chce dosáhnout tří věcí - snížení nákladů, zlepšení bezpečnosti jezdců a zatraktivnění závodů," pokračuje Theissen. "Všechny tyto cíle podporujeme, zejména snižovaní nákladů je důležité. Ale nesouhlasíme s těmito metodami. Podle našeho názoru to ke stanoveným cílům nepovede."
Foto: BMW WilliamsF1 Team
BMW bude na změny připraveno
Přesto s nimi německý dodavatel motorů pro tým Williams nesouhlasí.
Doporučit článek
Další zprávy
-
Staronový mistr přiznává: Přehodnotil jsem své působení v Red Bullu. Na paškál se dostal i Pérez
-
PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu
-
Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala
-
Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball