V roce 2006 chce Mezinárodní automobilová federace používat osmiválce s objemem 2400 ccm, proti čemuž ostře vystupují někteří výrobci motorů, zejména BMW, Mercedes a Honda.
Berger působil po skončení své aktivní kariéry u BMW v roli ředitele BMW Motorsport. „Kdybych si mohl vybrat, chtěl bych dvanáctiválce,“ říká Rakušan. „A možná turbomotory.“
Přestože se mu nezamlouvá snižování rychlosti touto cestou, uvědomuje si nutnost redukovat náklady, a v tom stojí na straně FIA. „Neustále rostoucí náklady mohou F1 pohřbít.“
Foto: Archiv
Gerhard Berger by chtěl dvanáctiválec
Rakouský expilot F1 není nadšen směrem, kterým se FIA vydala.
Doporučit článek
Další zprávy
-
Staronový mistr přiznává: Přehodnotil jsem své působení v Red Bullu. Na paškál se dostal i Pérez
-
PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu
-
Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala
-
Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball