S prodejem Cosworthu Kevinu Kalkhovenovi a Geraldu Forsythovi by měly být v budoucnu týmům F1 tyto motory k dispozici. Není však dosud jasné, jakým směrem se bude britský výrobce orientovat a zda bude dál schopen financovat drahý vývoj agregátů pro vozy F1.
Zatím vše nasvědčovalo tomu, že Midland pojede s Cosworthem, dokonce se hovořilo o možnosti, že by motorárnu stáj koupila.
„Přáli bychom si motory Ferrari,“ prohlásil však nově Shnaider. „Máme v plánu ale kontaktovat všechny výrobce a kritériem bude poměr výkon / cena.“
Ferrari dodává zákaznické motory Sauberu. Nově se připojila Toyota, jež potvrdila spolupráci s Jordanem, a také Renault dlouhodobě přípravu zákaznických motorů zvažuje.
Zatím se zdá, že nově připravovaný tým nedostatkem finančních prostředků netrpí. Údajně má na každou sezonu ze svých zdrojů již nyní 150 milionů USD. S dalšími financemi spoléhá na sponzory.
Foto: Scuderia Ferrari
Midland hledá vhodný agregát
Alexander Shnaider, jenž dává projekt nového týmu F1 dohromady, zjišťuje situaci u výrobců.
Doporučit článek
Další zprávy
-
Staronový mistr přiznává: Přehodnotil jsem své působení v Red Bullu. Na paškál se dostal i Pérez
-
PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu
-
Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala
-
Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball