Tým Franka Williamse řešil problémy operativně personální změnou na postu technického ředitele. Důvěru dostal mladý Australan Sam Michael, jenž nahradil na této pozici Patricka Heada. Spolumajitel stáje se začal věnovat především koordinaci práce jednotlivých oddělení. Velké změny doznal i monopost. Přední část, nazývaná mroží, byla nahrazena tradičním štíhlým nosem, BMW s postupem sezony přidávalo kilowaty výkonu při udržení obdivuhodné spolehlivosti. Odpovídající výkony a až 4. místo v Poháru konstruktérů ale přinesly až poslední dva podniky osmnáctidílného kalendáře. V předposledním závodě v Suzuce byl navrátivší se Ralf Schumacher druhý a v samém finále při GP Brazílie se tým dočkal i letošního jediného vítězství zásluhou Kolumbijce Montoyi.
BMW Williams však neměl vůbec lehkou sezonu i díky očekávaným změnám na postu závodních pilotů. Montoya oznámil podpis kontraktu pro sezonu 2005 s McLarenem již v roce 2003 a nekonečné spekulace o tom, zda Ralf Schumacher zůstane či odejde, nebraly konce. Němec však zamířil do Toyoty a Williams si zajistil dva mladé a perspektivní jezdce, Webbera a Buttona. V případě Brita však prohrál stání u komise pro posuzování smluv u FIA, která rozhodla, že stávající kontrakt Buttona s BAR je dosud stále platný. Jméno druhého jezdce je tedy stále ještě otazníkem.
Mladý Brazilec Antonio Pizzonia dostal po vyhazovu z Jaguaru další šanci u Williamsu. Jako testovací jezdec si získal trvalou důvěru stáje a po neúspěchu Geneho zastoupil Ralfa Schumachera ve čtyřech Grand Prix. Ve třech získal po dvou bodech a pouze v Belgii závod pro technickou závadu nedokončil. Za Montoyou skončil vždy ob jednu, respektive dvě pozice. Z GP Belgie odstoupil ze třetí pozice! Se šesti body mu patřilo 15. místo v celkovém hodnocení a v očích odborníků si napravil pošramocenou pověst ze svého působení v Milton Keynes.
Statistické údaje:
Celkové umístění: 4.
Starty: 18
Body: 88
Vítězství: 1
Pódium: 4
Pole Position: 1
Nejrychlejší kolo: 2
Odstoupení: 10