„Pevně věřím, že se k omezení testů připojí také,“ vzkazuje Theissen Ferrari. Italský tým je zatím jediným, který nesouhlasí se snížením počtu dnů, které mohou stáje v průběhu sezony testovat. Poslední návrh je 24 dní.
„80% kilometrů najezdíme při testech a pouze 20% pak při závodním víkendu.“ 4/5 pobytu na dráze tak stráví týmy mimo pohledu diváka, což je vzhledem k tomu, že odběratelem je právě fanoušek na okruhu a nebo u televizoru, nerentabilní obchod.
„Na takové vzdálenosti potřebujete hodně motorů, a ty jsou nejdražší částí vozu, takže omezení testů výrazně sníží náklady, a to je důvod, proč změnu podporujeme. Samozřejmě, že bychom nebyli prvním týmem na mizině, ale proč vyhazovat peníze zbytečně?“
Theissen dodává, že snahou všech by mělo být, aby byla F1 silná, zdravá a pro diváky zajímavá, ale také by se měl sport pohybovat v rozumných nákladech, aby nebyla účast v F1 pouze zbytečným marněním peněz, ze kterých je užitek ve srovnání s náklady nezajímavý.
Foto: BMW Motorsport
BMW doufá v podpis Ferrari
Mario Theissen, ředitel BMW Motorsport, se vrací k poslední schůzce šéfů týmů.
Doporučit článek
Další zprávy
-
Staronový mistr přiznává: Přehodnotil jsem své působení v Red Bullu. Na paškál se dostal i Pérez
-
PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu
-
Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala
-
Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball