S odchodem Fordu a jejich britské motorárny Cosworth z Formule 1 zůstaly soukromé stáje Jordan a Minardi bez motorů. Jordan vyjednává o zákaznických motorech s Toyotou. O Minardi se v této souvislosti mlčí.
„Jsme přihlášeni jako Minardi European,“ prohlásil Stoddart.
Na straně jedné je to velice kladné zjištění, neboť o budoucnosti Jaguaru se stále nic bližšího neví a na startovním roštu citelně schází více závodních monopostů. Pokud FIA poslední termín přihlášek nezmění, vyprší s pondělní půlnocí.
Na straně druhé název napovídá tomu, že tým Minardi skutečně nastoupí k australské Grand Prix s letitým motorem European V10. Ten vychází z Cosworthu a byl používán již v roce 1998.
Nicméně to však ještě nemusí být definitivní, i když na přihlášce nelze již nic měnit. Pokud by některá z automobilek přece jen připravila Minardi zákaznické motory, musel by je pravděpodobně Stoddart zaplatit a European je jeho letecká společnost.
Šlo by o podobný případ, jako když Petronas financuje motory Ferrari pro švýcarský Sauber.
Foto: Minardi F1 Team
Paul Stoddart již svůj tým přihlásil
Australan v čele Minardi údajně potvrdil, že jsou již pro rok 2005 zaregistrováni.
Doporučit článek
Další zprávy
-
Staronový mistr přiznává: letos jsem přehodnotil své působení v Red Bullu. Na paškál se dostal i nevýrazný Pérez
-
PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu
-
Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala
-
Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball