Aby bylo možné změny navrhované samotnou F1 realizovat, musí je odsouhlasit všechny stáje startovního pole. V případě omezení testů však Ferrari jakékoliv změny odmítá.
Ze včerejšího jednání se Maranello omluvilo kvůli kolizi termínů, ale byl mu přítomen mimo zástupců výrobců pneumatik i držitel komerčních práv F1 Bernie Ecclestone.
Dá se říci, že setkání skončilo vstřícným krokem vůči Ferrari. Stáje se dohodly na redukci současných 48 testovacích dní na 24. Je to určitý kompromis a Ecclestone věří, že i Ferrari tuto změnu podpoří.
„Myslím si, že se chtěli zúčastnit, a to je pro změny dobrou zprávou,“ říká Brit.
Šéfové stájí se také shodli na tom, že podpoří 19 Grand Prix v kalendáři 2005, což byl jeden ze základních cílů Bernieho Ecclestonea. Britská a francouzská Grand Prix tak zůstávají v kalendáři i nadále.
„Týmy dostanou zaplaceno to stejné a každý tým na tom bude tratit zase stejně, ale souhlasili jsme v zájmu sportu. Jediné co je ještě potřeba, je souhlas Ferrari a následně FIA,“ dodává šéf Minardi Paul Stoddart.
Foto: Hoch Zwei
Šéfové ostatních stájí vyšli Ferrari vstříc
Na včerejším jednání u londýnského letiště Heathrow dohodli kompromis.
Doporučit článek
Další zprávy
-
Staronový mistr přiznává: letos jsem přehodnotil své působení v Red Bullu. Na paškál se dostal i nevýrazný Pérez
-
PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu
-
Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala
-
Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball