Včera oznámil Sauber podpis dohody s francouzským dodavatelem pneumatik. Japonci se naopak netají tím, že by chtěli obouvat týmy BAR Honda a Toyota, i když oficiálně tvrdí, že žádný tým konkurenci nepřetahují.
V případě Hondy je přestup málo pravděpodobný. Většinovým vlastníkem týmu je BAT a Honda dodavatelem motorů. Navíc se BAR v letošní sezoně velmi zlepšil a proč přerušovat úspěšnou spolupráci? I když je otázka, jak velkou roli na jedinečnosti Ferrari hrály právě pneumatiky.
V případě Toyoty je to však něco jiného. Tým se i letos trápil a pokud by mohl získat nějakou výhodu proti stájím středu pole, lze změnu očekávat.
Bridgestone vyhrál 15 z 18 závodů sezony a pokud by se už nic na dodavatelích pneumatik neměnilo, zůstaly by u Japonců pouze týmy Ferrari, Jordan a Minardi.
Foto: Sauber Petronas
Nahradí Sauber Toyota?
Úvahy o přestupu japonských týmů od Michelin k Bridgestone nabírají větší váhy.
Doporučit článek
Další zprávy
-
Staronový mistr přiznává: letos jsem přehodnotil své působení v Red Bullu. Na paškál se dostal i nevýrazný Pérez
-
PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu
-
Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala
-
Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball