Otmar Szafnauer za Hondu opět omítnul souhlas s redukcí výkonu tímto způsobem a připomněl, že Concordská dohoda jasně hovoří o tom, že do konce roku 2007 se budou používat v F1 desetiválcové motory.
FIA a její prezident Max Mosley naopak trvá na změně k motorům V8 kvůli snížení výkonu, potažmo snížení rychlosti a zvýšení bezpečnosti. Je také přesvědčen o tom, že v případě osmiválců bude větší dostupnost jiných agregátů pro soukromé týmy a cena motorů nebude hrát v rozpočtu tak výrazný podíl.
Szafnauer hodlá jít až do arbitráže „Budeme bojovat, tohle náš sport poškodí,“ řekl Autosportu. Mosley naopak tvrdí, že změna z pozice FIA je naprosto legální, neboť by byla provedena s odvoláním na klauzuli Concordské dohody o bezpečnosti.
Tato dává FIA pravomoc jednat bez souhlasu všech týmů startovního pole.
Foto: BAR Honda
Honda opět vystoupila proti motorům V8
Honda, Mercedes a BMW nechtějí o změně objemu a počtu válců ani slyšet. Hrozí soud s FIA.
Doporučit článek
Další zprávy
-
Češi hrají na domácím MS v hokeji o zlato se Švýcarskem. Stav po druhé třetině 0:0
-
Céline Dion nezadržela slzy! Otevřeně promluvila o boji se svou nemocí
-
Švédové porazili Kanadu. Z MS v hokeji si domů odváží bronz
-
Švédové porazili Kanadu. Z MS v hokeji si domů odváží bronz
-
Velkou cenu Monaka vyhrál domácí Charlese Leclerc
-
GP MONAKA: Po dramatickém úvodu tone Monte Carlo v nadšení - Leclerc triumfoval
-
PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Radost v táboře Ferrari a McLarenu, Mercedes je odhodlán bojovat, Red Bull lehce rozladěný
-
KVALIFIKACE GP MONAKA: Leclerc má třetí domácí pole-position, Verstappen skončil mimo TOP5
-
GP MONAKA: V třetím tréninku se Leclerc ještě zlepšil, ostatní mu zatím nestačí