Ital veřejně vyhlašoval, že ho Renault poškozuje a že má horší vybavení než Alonso. Symonds toto popírá a tvrdí, že slabá výkonnost ve druhé polovině sezony je jen na jezdci a nediví se Flavio Briatoremu, že s Trullim ukončil spolupráci.
Jako důkaz má sloužit úplně nové šasi, jež dostal Jarno k dispozici v Monze. Trulli podle Symondse vždy upřednostňoval nízký přítlak. Ale… „V Monze ale není vůbec snadné pilotovat lehký vůz.“ A Trulli trval na svém a byl i v Itálii ztracen.
Největší problém byl u Trulliho v tom, že byl rychlý pouze do okamžiku, kdy byl jeho vůz dotankován. „Když nádrž naplníte, není to pak nikdy snadné. Ale to je něco, s čím se musí umět jezdec vyrovnat.“
Foto: Jarno Trulli
Trulliho problémem je palivo
Technický ředitel Renaultu Pat Symonds vysvětluje, kde byl problém Jarna Trulliho.
Doporučit článek
Další zprávy
-
Staronový mistr přiznává: letos jsem přehodnotil své působení v Red Bullu. Na paškál se dostal i nevýrazný Pérez
-
PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu
-
Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala
-
Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball