BMW, Mercedes a Honda souhlasili prostřednictvím Charlieho Whitinga, delegáta Mezinárodní automobilové federace, s původním návrhem Maxe Mosleyeho, tedy ponechat stávající desetiválce s objemem 3l a prodloužit jejich požadovanou životnost na 2 závody.
Takové řešení by přineslo podle výrobců snížení nákladů na testy. Nový motor by pak měli jezdci od sobotního rána pro volné tréninky, kvalifikaci a nedělní závod. Při testech by mohli pak využívat ve voze pouze tentýž hnací agregát.
Výrobci, kteří nebudou dodávat motory i soukromým týmům převedou pro danou sezonu 3 miliony Euro do fondu pro pomoc soukromým stájím.
Zmíněný návrh ve vrací o půl roku zpět k prvnímu návrhu prezidenta FIA, jenž mezitím zašel se svými požadavky na redukci nákladů podstatně dále, je však opětovným návratem k tolik diskutované problematice “záchranného fondu“.
Foto: BAR Honda
Protinávrh tří automobilek je na světě
Nejedná se však o společný návrh všech dodavatelů motorů, FIA tak nezmění rozhodnutí o prosazení vlastních předpisů.
Doporučit článek
Další zprávy
-
PRVNÍ SLOVA Roberta Fica po atentátu: Odpuštění útočníkovi a útok na opozici!
-
Felix Slováček se hněvá na vdovu Gottovou: Nikdo mě neoslovil!
-
Vražda ženy na náměstí vyděsila Jevíčko! Policie dopadla podezřelého
-
Jak je na tom Robert Fico? Kaliňák zveřejnil pozitivní zprávy
-
Počasí bude dělat potíže! Bouřky se silným větrem mohou vyvracet stromy
-
Ocon a Alpine se dohodli na ukončení smlouvy
-
"Máme luxusní problém." Marko jmenuje talentované mladíky, kteří by mohli brzy debutovat v F1
-
Pozře F1 sama sebe? Události v Monaku oživují některé otázky
-
FOTO: GP Monaka od velké havárie v 1. kole po Leclercovo vítězství