Přitom v ranném období Formule 1 bylo na startovních listinách až deset Francouzů. Postupně se čísla snižovala s tím, jak se snižovala podpora francouzské motoristické mládeže. Renault F1 Team je francouzský prakticky jen příslušností k Renaultu. Sídlo je ve Velké Británii a pouze motory se staví ve Francii.
Franck Montagny působí u stáje Renault coby testovací pilot, ale podpisem týmu s Fisichellou není možno počítat s tím, že by za Renault příští rok Montagny startoval jako závodní jezdec.
Do Formule 1 má z Ameriky podle posledních zpráv zamířit další Francouz. Sebastien Bourdais by mohl být testovacím a třetím pilotem týmu Jaguar.
FFSA, francouzská národní federace automobilového sportu, pomáhala Bourdaisovi v roce 2002, kdy zvítězil v mezinárodní FIA F3000. Včera oznámila zvýšení pozornosti na podporu mladých talentů s jasným cílem - Formule 1.
„Naše úsilí přineslo první ovoce v rallye a přestože je to ve Formuli 1 komplikovanější kvůli vyšším finančním nákladům, FFSA udělá vše co bude v jejich silách, abychom dosáhli úspěchu v obou disciplínách,“ řekl při této příležitosti prezident FFSA Jacques Regis.
Foto: Scuderia Ferrari
Francie po 38 letech bez zastoupení!
Ve Francii se objevila úzkost. Poprvé od roku 1966 bude ve startovním poli chybět její zástupce.
Doporučit článek
Další zprávy
-
Staronový mistr přiznává: letos jsem přehodnotil své působení v Red Bullu. Na paškál se dostal i nevýrazný Pérez
-
PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu
-
Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala
-
Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball