6. září je poslední den, kdy může Technická skupina, složená ze zástupců stájí F1, předložit Mezinárodní automobilové federaci společný návrh na úpravu technických předpisů.
Dosud však panuje zásadní rozpor ve věci motorů od sezony 2006. FIA navrhuje snížení objemu na 2400 ccm a pouze osm válců. S tím souhlasí Ferrari, Renault a velký zájem má i Ford.
Naopak tuto variantu jednoznačně odmítá BMW a Mercedes ji také nepovažuje za správné řešení. Honda a Toyota vyčkávají, ale prvně jmenovaná automobilka požaduje minimální zásahy do konstrukce a použitých materiálů.
Setkání Technické skupiny v Maďarsku skončilo neúspěchem, přičemž již údajně zbývá dořešit pouze otázku agregátů.
„Myslím si, že se nyní hovoří již jen o motorech,“ řekl Ross Brawn a dodal, že v ostatních věcech panuje víceméně jednotný názor.
Foto: Scuderia Ferrari
Posledním otazníkem jsou motory
Podle technického ředitele týmu Ferrari Ross Brawna jsou stáje v ostatních věcech zajedno.
Doporučit článek
Další zprávy
-
Staronový mistr přiznává: Přehodnotil jsem své působení v Red Bullu. Na paškál se dostal i Pérez
-
PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu
-
Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala
-
Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball