Poslední zákulisní informace hovoří o tom, že by se měl Smith přidat k bývalému technickému řediteli Renaultu Gascoynemu, který je nyní u Toyoty. Zde by měl mít Smith na starosti konstrukci šasi.
Stáj z Enstone se však ohradila, že má se svým šéfkonstruktérem platnou smlouvu do konce roku 2006 a bude se případně soudit.
Právě Mike Gascoyne se navíc také zavázal, že nebude přetahovat z Renaultu další osoby k Toyotě minimálně po dobu jednoho roku.
Nabízí se tu však řešení, které je podle zpráv velmi reálné. Toyota by mohla za jistých okolností dodávat Jordanu od příští sezony své motory a v dalších letech by se stáje nebránily vytvoření podobné symbiózy, která funguje v případě Ferrari - Sauber.
Toyota by svého budoucího muže vyplatila z Renaultu a u Jordanu by měl Smith působit jednu sezonu ve funkci technického ředitele.
Foto: Jordan Grand Prix
Výrazná posila pro Jordan na obzoru
Mark Smith, šéfkonstruktér Renaultu, míří přes Jordan do Toyoty. Možná...
Doporučit článek
Další zprávy
-
Staronový mistr přiznává: letos jsem přehodnotil své působení v Red Bullu. Na paškál se dostal i nevýrazný Pérez
-
PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu
-
Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala
-
Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball