Co se týče spolehlivosti, dvojice Sato - motor Honda si spolu letos vůbec nerozumí. V několika závodech 27letý jezdec odstoupil s kouřícím agregátem. Stejně tak to mohlo dopadnout i v Maďarsku.
„Olej padal víc a víc,“ říká k nedělním problémům Sato a dodává, že v komunikaci se svým závodním inženýrem ale našli řešení. Byla jím mechanická pumpa, která pomáhala s udržením dostatečného tlaku oleje.
„Musel jsem ji mačkat snad stokrát,“ vysvětluje nakonec Takuma Sato svoji záchrannou misi, jež přinesla cenné šesté místo v cíli a tři body do celkového hodnocení.
Foto: BAR Honda
V neděli Sato doslova křísil motor
Japonec včera přiznal, že problémy s tlakem paliva byly horšího rázu, než bylo publikováno.
Doporučit článek
Další zprávy
-
Neústupná Kateřina Brožová: Chce spravedlnost kvůli smrti Jordyho!
-
Jan Kačer v nemocnici: Jaký je jeho zdravotní stav?
-
První máj Veroniky Arichtevy nebyl podle představ! Proč musela do nemocnice?
-
Jsem zpět! Dara Rolins prolomila mlčení po estetickém zákroku
-
TRAGÉDIE: Pohřešovanou dívku z Ústí našli policisté mrtvou
-
Ferrari se barví do modra, v Miami představí nového hlavního sponzora + VIDEO
-
Jak velké vylepšení veze McLaren do Miami?
-
Odejde Newey k Ferrari? K překvapivému kroku se vyjadřuje jeho kamarád Patrese
-
"Škody po vzájemných kolizích jsme s Lewisem museli od Barcelony 2016 hradit," prozrazuje Rosberg