Co se týče spolehlivosti, dvojice Sato - motor Honda si spolu letos vůbec nerozumí. V několika závodech 27letý jezdec odstoupil s kouřícím agregátem. Stejně tak to mohlo dopadnout i v Maďarsku.
„Olej padal víc a víc,“ říká k nedělním problémům Sato a dodává, že v komunikaci se svým závodním inženýrem ale našli řešení. Byla jím mechanická pumpa, která pomáhala s udržením dostatečného tlaku oleje.
„Musel jsem ji mačkat snad stokrát,“ vysvětluje nakonec Takuma Sato svoji záchrannou misi, jež přinesla cenné šesté místo v cíli a tři body do celkového hodnocení.
Foto: BAR Honda
V neděli Sato doslova křísil motor
Japonec včera přiznal, že problémy s tlakem paliva byly horšího rázu, než bylo publikováno.
Doporučit článek
Další zprávy
-
Staronový mistr přiznává: letos jsem přehodnotil své působení v Red Bullu. Na paškál se dostal i nevýrazný Pérez
-
PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu
-
Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala
-
Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball