Podle jeho názoru se nabízejí hned dvě možnosti. První je návrat ke slickům, případně větším pneumatikám, druhým je úprava tratí.
Zvýšení gripu pneumatikami je podle něj řešením. „To by znamenalo, že by se mohl redukovat potřebný přítlak.“
Tím by se rychlost v zatáčkách nezměnila, ale narostla by na rovných úsecích. Symonds je přesvědčen, že tak by klesl výrazný podíl aerodynamiky a předjíždění by bylo snadnější.
Dalším řešením je pak podle šéfinženýra týmu z Enstone asfalt s menší přilnavostí, přičemž rychlost v zatáčkách by se udržela návratem ke klopeným zatáčkám, podobně jako na oválu v Indianapolis.
„Samozřejmě, je to radikální návrh, ale tvar tratí předjíždění velmi ovlivňuje,“ dodává Symonds s tím, že Hungaroring je toho zářným příkladem...
Foto: Jarno Trulli
Dejte tam slicky a bude se předjíždět!
Šéfinženýr Renaultu Pat Symonds navrhuje řešení, která zatraktivní Formuli 1.
Doporučit článek
Další zprávy
-
Ze slov atentátníka mrazí! Proč útočil na Fica?
-
Kdo je Juraj Cintula, útočník, který střílel na Fica?
-
Fico krvácel do břicha. Lékaři ho stále operují
-
Atentátníkem, který střílel na Fica, má být slovenský spisovatel
-
Předpověděl atentát? Čekám, kdy dojde k vraždě, řekl před měsícem Fico
-
Norris je rychlejší než Verstappen, domnívá se šéf McLarenu
-
Ford reaguje na zprávy o údajně slabém výkonu nového motoru Red Bullu
-
Je Sargeantova sedačka v ohrožení? Američan sebevědomě odmítá jakýkoli tlak
-
Sainz jr. u Sauberu? Pro někoho nesmysl, leč mající svůj smysl