Současný formát kvalifikace na Grand Prix je obecně kritizovaný, neboť není prakticky zajímavý. Překvapivě proti však stojí Australan ve službách Jaguaru.
„Musíme jet poslední kolo s palivem na závod, to znamená, že se musíme dopředu rozhodnout, zda pojedeme na jednu, dvě a nebo tři zastávky v boxech,“ vysvětluje 27letý pilot výzvu pro stáje a jejich analytiky a jezdce.
Webber dále vysvětluje, že i nejlepší analytik vyhodnotí tu nejlepší strategii k cíli. Ale výsledek kvalifikace a postavení na startu přináší oživení a nečekané změny.
Foto: Jaguar Racing
Současná kvalifikace je výzvou
Mark Webber je rád, že byl poslední návrh na změnu kvalifikačního systému zamítnut.
Doporučit článek
Další zprávy
-
Staronový mistr přiznává: letos jsem přehodnotil své působení v Red Bullu. Na paškál se dostal i nevýrazný Pérez
-
PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu
-
Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala
-
Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball