Francouz ve službách stáje z Maranella připomíná, že pokud startuje z čela roštu nejrychlejší vůz a jezdec, těžko můžeme za normálních okolností očekávat, že ho najednou budou všichni předjíždět.
„Chceme-li vidět vzájemné předjíždění, startujme v obráceném pořadí. Viděli bychom sice hodně předjíždění, ale bylo by to poněkud nepřirozené,“ prohlásil k tématu Jean Todt.
Mezinárodní automobilová federace se snaží dosáhnout většího množství předjíždění a tím i větší atraktivity pro diváky úpravami předpisů týkajících se pneumatik, snížení účinnosti aerodynamiky a výkonu.
Francouz si ale myslí, že potíž je především s brzdami z karbonových vláken. „S těmito brzdami se velice obtížně předjíždí, neboť jezdci mohou brzdit opravdu pozdě a navíc brzdí většina z nich prakticky úplně ve stejném místě.“
Foto: Scuderia Ferrari
Na vině je kvalifikace a brzdy
Prezident Ferrari a šéf stáje Scuderia Ferrari Jean Todt vysvětluje malé množství předjíždění.
Doporučit článek
Další zprávy
-
Staronový mistr přiznává: letos jsem přehodnotil své působení v Red Bullu. Na paškál se dostal i nevýrazný Pérez
-
PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu
-
Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala
-
Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball