Francouz ve službách stáje z Maranella připomíná, že pokud startuje z čela roštu nejrychlejší vůz a jezdec, těžko můžeme za normálních okolností očekávat, že ho najednou budou všichni předjíždět.
„Chceme-li vidět vzájemné předjíždění, startujme v obráceném pořadí. Viděli bychom sice hodně předjíždění, ale bylo by to poněkud nepřirozené,“ prohlásil k tématu Jean Todt.
Mezinárodní automobilová federace se snaží dosáhnout většího množství předjíždění a tím i větší atraktivity pro diváky úpravami předpisů týkajících se pneumatik, snížení účinnosti aerodynamiky a výkonu.
Francouz si ale myslí, že potíž je především s brzdami z karbonových vláken. „S těmito brzdami se velice obtížně předjíždí, neboť jezdci mohou brzdit opravdu pozdě a navíc brzdí většina z nich prakticky úplně ve stejném místě.“
Foto: Scuderia Ferrari
Na vině je kvalifikace a brzdy
Prezident Ferrari a šéf stáje Scuderia Ferrari Jean Todt vysvětluje malé množství předjíždění.
Doporučit článek
Další zprávy
-
Těhotná Gabriela Lašková: Špatně od rána do večera! Kdy přišla úleva?
-
TRAGÉDIE na lince z Londýna. Letoun se dostal do turbulencí, jeden mrtvý
-
MS v ledním hokeji: Česko - Kanada 3:4. Češi poprvé s Pastrňákem, rozhodlo prodloužení
-
Fico má po další kontrole. Atentát na premiéra řešili slovenští poslanci
-
Felix Slováček šokuje: Dáda je prý ve vlastním světě s Vietnamcem a vínem!
-
"Mohli jsme vyhrát," lituje Ferrari po nasazení novinek v Imole. Leclerc viní Red Bull a McLaren z 'podivností'
-
PROHLÁŠENÍ po závodě: GP Emilia Romagna - Norris lituje, ostatní doufají
-
GP Emilia Romagna: Podruhé se šok nepovedl, Verstappen se spasil na cílové čáře
-
PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen opěvuje úspěch, McLaren mu chce řádně zatopit