Technický ředitel a osobnost stáje z Kolína nad Rýnem je však klidný a tvrdí, že se není potřeba obávat. Panis sice zajel 10. kvalifikační čas, ale do závodu po problémech startoval až ze samého závěru startovního pole. Týmovému kolegovi da Mattovi zničil závod defekt pneumatiky.
„S vozem není jediný problém,“ řekl v rozhovoru pro deník Autosport Mike Gascoyne. „Vždy jsem tvrdil, že když uděláte v aerodynamickém tunelu svoji práci přesně a precizně, pak máte na dráze to stejné, co v tunelu. Přesně jak je to u tohoto vozu.“
Extechnický ředitel Renaultu odmítá, že by byly v případě novinky Toyoty nějaké otázky bez odpovědí. „O tomto voze se nemusíme nic učit.“
Panis byl s kvalifikačním výkonem v Německu spokojen a potvrdil, že došlo ke zlepšení. „Našli jsme něco mezi 3 a 5 desetinami a víme, že je aerodynamický tunel přesný, protože co jsme získali tam, máme i na dráze. Pracovali jsme hodně tvrdě na aerodynamice pro rychlé okruhy, kde jsme měli ztráty největší. Nyní jsme na tahu,“ doplnil technického ředitele podobnými slovy francouzský veterán.
Foto: Toyota Motorsport
Gascoyne: S TF104B je vše v pořádku
Přepracovaný letošní vůz Toyoty měl debut při GP Německa, ale velký rozdíl vidět nebylo.
Doporučit článek
Další zprávy
-
Staronový mistr přiznává: letos jsem přehodnotil své působení v Red Bullu. Na paškál se dostal i nevýrazný Pérez
-
PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu
-
Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala
-
Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball