FIA hodlá redukovat náklady a snížit rychlost vozů F1. Paolo Martinelli si myslí, že prodloužení požadované životnosti motorů na dva závodní víkendy v roce 2005 je správným řešením. „Myslím si, že to bude náklady efektivně redukovat,“ tvrdí Martinelli.
Navíc je hlava motorárny v Maranellu zastáncem redukce objemu motorů z 3000 na 2400 ccm a snížení počtu válců z 10 na 8. Podle něj to sníží výkon asi o 20% a Ferrari snahy prezidenta Mezinárodní automobilové federace podporuje.
Při schůzce výrobců motorů na Hockenheimringu údajně Ferrari souhlasilo se zákazem některých drahých materiálů pro konstrukci hnacích agregátů.
Na straně druhé stojí BMW, které nechce snižovat objem a počet válců a Mercedes, který není přesvědčen o tom, že by se tím náklady skutečně snížily.
Foto: Scuderia Ferrari
Ferrari je pro osmiválce 2400 ccm
Šéf oddělení motorů v Maranellu podpořil svým prohlášením snahy Maxe Mosleyho.
Doporučit článek
Další zprávy
-
Veronika Žilková se raduje: Šťastný konec po dlouhém boji!
-
Monika Bagárová: Omluva fanouškům! Show v O2 areně nebude
-
Pozdvižení ve Vatikánu kvůli Čechům! Faráře zadrželi, měl v tašce zbraně
-
Přijede Tomáš Hertl na MS? Tohle víme o situaci útočníka Las Vegas
-
Přijede Tomáš Hertl na MS? Tohle víme o situaci útočníka Las Vegas
-
GP USA: PROHLÁŠENÍ po závodě - zářící Norris a zástup gratulantů
-
GP USA: Norris se zapsal do Zlaté knihy vítězů, penalizace měří pořadí
-
GP USA - PROHLÁŠENÍ po sprintu a kvalifikaci - prakticky celé pole chce usilovat o body
-
GP USA: Verstappen poprvé vyhrál v Miami kvalifikaci, Leclerc mu šlapal na paty