K novému tvaru karoserie v zadních partiích vozu, použité poprvé v Silverstone, plánuje Sauber další rafinované aerodynamické prvky pro 12. závod šampionátu. Německou GP v Hockenheimu 25. července.
„Hockenheim je další trať vyžadující vysoký přítlak, ale jeho povrch je vlídný k pneumatikám, takže můžeme použít měkčí směs“, očekává technický ředitel týmu Willy Rampf. „Všechny zatáčky jsou pomalé nebo středně rychlé, takže budeme potřebovat dobře vybalancované auto a trakci. V táhlé levotočivé zatáčce zakončené ostrou pravotočivou zatáčkou je nejlepší místo pro předjíždění, takže jezdec potřebuje dobrou brzdnou stabilitu.“
„Po úspěšném vystoupení v Silverstone, jsme v našem aerodynamickém tunelu optimalizovali aerodynamický balíček pro tento závod. Myslím, že Hockenheim nám bude díky tomuto balíčku vyhovovat. Když se nám dařilo v Silverstone, očekávám průběh tohoto víkendu velmi optimisticky“, dodal Rampf.
Foto: Sauber Petronas
Sauber očekává úspěšný víkend
Sauber se vrhnul opět do svého nového aerodynamického tunelu v Hinwilu a zlepšil konkurenceschopnost.
Doporučit článek
Další zprávy
-
Staronový mistr přiznává: Přehodnotil jsem své působení v Red Bullu. Na paškál se dostal i Pérez
-
PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu
-
Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala
-
Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball