Horké novinky z padocku v Silverstone

Minardi | foto: Minardi F1 Team

Server F1-Live.com přinesl několik horkých novinek přímo z dějiště Grand Prix Velké Británie.

Šéfinženýr Renaultu Pat Symonds je velmi překvapený nemohoucností stájí Ferrari, Williams a McLaren, jejichž vozy nejsou schopny na startu konkurovat monopostům Jarna Trulliho a Fernanda Alonsa.

Marc Gene nahradil i ve druhém závodě Ralfa Schumachera. Hodně se diskutuje o tom, že bude Španěl s němcovým vozem závodit i ve zbývajících závodech, ale technický ředitel Sam Michael je jiného názoru. „Budeme se rozhodovat závod po závodě.“

Geoff Willis a Sam Michael se shodli v tom, že nejúčinnějším receptem na docílení častějšího předjíždění ve Formuli 1 bude přestavba současných tratí. Přiznávají, že se jedná o variantu nejdražší, ale nejúčinnější. „Je potřeba mít rovinky mezi pomalými zatáčkami,“ vidí řešení Michael.

Ředitel BMW Motorsport Mario Theissen připouští, že výrobci motorů dělají větší úpravy (v souvislosti s nátlakem FIA), než by si přáli, ale v podstatě jsou změny akceptovatelné.

Mike Gascoyne, technický ředitel Toyoty, očekává, že japonský tým nezveřejní jméno týmového kolegy Ralfa Schumachera pro sezonu 2005 dříve, než na konci tohoto roku.

Tým BAR Honda má nad okruhem svoji vlastní helikoptéru, která neustále monitoruje vývoj počasí a situaci na dráze.


Foto: Minardi F1 Team

Doporučit článek

Diskuze:

Počet příspěvků: 0 Přidejte vlastní názor…

Další zprávy