„Není jednoduché vidět vůz před námi,“ připustil po Grand Prix Francie prezident Ferrari, který zatím i nadále vykonává funkci šéfa stáje Scuderia Ferrari.
Problémem pneumatik Bridgestone je i nadále jejich účinnost v prvním kole, navíc se výhodu rovnoměrnosti a dlouhodobé účinnosti Michelinu daří poslední dobou vyrovnávat.
V kvalifikaci bylo deset vozů v jedné vteřině a po 70 kolech francouzského závodu projelo cílem deset vozů ve stejném kole.
Naopak Mario Theissen, ředitel BMW Motorsport, je s posledním vývojem událostí spokojen. Podle něj se situace vyrovnává a Ferrari již nedisponuje takovou dominancí.
Foto: Scuderia Ferrari
Jean Todt si dělá starosti
Francouz v čele Ferrari se obává rostoucí konkurenceschopnosti pneumatik Michelin.
Doporučit článek
Další zprávy
-
Těhotná Gabriela Lašková: Špatně od rána do večera! Kdy přišla úleva?
-
TRAGÉDIE na lince z Londýna. Letoun se dostal do turbulencí, jeden mrtvý
-
MS v ledním hokeji: Česko - Kanada 3:4. Češi poprvé s Pastrňákem, rozhodlo prodloužení
-
Fico má po další kontrole. Atentát na premiéra řešili slovenští poslanci
-
Felix Slováček šokuje: Dáda je prý ve vlastním světě s Vietnamcem a vínem!
-
"Mohli jsme vyhrát," lituje Ferrari po nasazení novinek v Imole. Leclerc viní Red Bull a McLaren z 'podivností'
-
PROHLÁŠENÍ po závodě: GP Emilia Romagna - Norris lituje, ostatní doufají
-
GP Emilia Romagna: Podruhé se šok nepovedl, Verstappen se spasil na cílové čáře
-
PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen opěvuje úspěch, McLaren mu chce řádně zatopit