„Není jednoduché vidět vůz před námi,“ připustil po Grand Prix Francie prezident Ferrari, který zatím i nadále vykonává funkci šéfa stáje Scuderia Ferrari.
Problémem pneumatik Bridgestone je i nadále jejich účinnost v prvním kole, navíc se výhodu rovnoměrnosti a dlouhodobé účinnosti Michelinu daří poslední dobou vyrovnávat.
V kvalifikaci bylo deset vozů v jedné vteřině a po 70 kolech francouzského závodu projelo cílem deset vozů ve stejném kole.
Naopak Mario Theissen, ředitel BMW Motorsport, je s posledním vývojem událostí spokojen. Podle něj se situace vyrovnává a Ferrari již nedisponuje takovou dominancí.
Foto: Scuderia Ferrari
Jean Todt si dělá starosti
Francouz v čele Ferrari se obává rostoucí konkurenceschopnosti pneumatik Michelin.
Doporučit článek
Další zprávy
-
Staronový mistr přiznává: letos jsem přehodnotil své působení v Red Bullu. Na paškál se dostal i nevýrazný Pérez
-
PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu
-
Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala
-
Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball