V polovině sezony je tým z Milton Keynes na 9. místě Poháru konstruktérů a jeho 3 body z Bahrajnu a Evropy stačí na předposlední místo. Jaguar je nejhorší z továrních stájí nebo stájí s tovární podporou. Slabší je již jen Minardi.
Dosavadní výsledky na okruzích se neslučují s prohlášeními ani s výkony, které slibovala získaná data při konstrukci vozu.
„V rámci celkového výkonu stáje si myslím, že postupujeme správným směrem a práce se odráží na výkonu vozu, ale zužitkovat to na dráze pro různé důvody nemůžeme. Spolehlivost je jednou z příčin,“ přiznává Gillan.
„Spolehlivost je tím, na co se musíme soustředit a víme tak, co udělat proto, abychom se pohnuli dopředu.“
Gillan lituje problémů v Severní Americe, neboť se ukázalo, že kdo vydržel na dráze, bodoval. A to je podle něj úkolem stáje, dokončovat závody a sbírat body.
„Jak Mark, tak Christian mají na svém kontě několik vydařených víkendů, takže se těšíme na další polovinu sezony a zisk dalších bodů.“
Foto: Jaguar Racing
Jaguar doplácí na svoji nespolehlivost
Mark Gillan, který je u Jaguaru odpovědný za konkurenceschopnost šasi, příčinu letošního neúspěchu zná.
Doporučit článek
Další zprávy
-
Staronový mistr přiznává: Přehodnotil jsem své působení v Red Bullu. Na paškál se dostal i Pérez
-
PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu
-
Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala
-
Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball