Ray-Ban si od tohoto partnerství s BAR slibuje, že to bude jeden ze základních prvků nové propagační strategie, čemuž má napomoct koordinace společnosti Ray-Ban a mladého a úspěšného týmu ve Formuli 1.
Ray-Ban operuje ve více než 100 zemích světa dnes patří k hlavním prodejcům oční optiky na světě.
Nová spolupráce bude zahájena dnešním prvním tréninkem Grand Prix USA, kde se na kokpitu obou vozů BAR 006 poprvé objeví nápis Ray-Ban. Tato značka bude umístěna také na helmách obou jezdců Jensona Buttona a Takumy Sata a také u třetího jezdce týmu Anthony Davidsona.
BAR podepsal partnerství s Ray-Ban
Ray-Ban je vedoucí světovou společností v oblasti slunečních brýlí a oční optiky a za svého partnera při vstupu do F1 si vybral tým Lucky Strike BAR Honda.
Doporučit článek
Další zprávy
-
Staronový mistr přiznává: Přehodnotil jsem své působení v Red Bullu. Na paškál se dostal i Pérez
-
PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu
-
Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala
-
Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball