Provozní ředitel Renault Rémi Taffin uznává, že se jim Austrálie moc nepovedla. Red Bull se trápil s ovladatelností motorů a navíc tam přišel o dva kusy. Daniil Kvjat do závodu neodstartoval a Max Verstappen v jeho průběhu musel svůj monopost odstavit.
"Pro Red Bull to bylo zhoršení. Nejsou zvyklí mít své vozy tak daleko vzadu. Máme ale teprve druhý závod. Ani v jednom Red Bull nemohl ukázat, čeho je skutečně schopný a v Austrálii to byla částečně naše vina. V Sepangu to bylo z naší strany lepší a mohli jsme okusit, co od Red Bullu - Renaultu očekávat," uvádí Taffin pro Canal+.
Red Bully již neměly ani za mokra v kvalifikaci takové problémy a na startu obsadily čtvrté a páté místo, šesté patřilo Maxovi Verstappenovi. V závodě pak na bodech dojely všechny čtyři vozy, na Mercedesy, Ferrari a Williamsy ale neměly (více ve zprávě Renaultu zde).
"Pro nás sezóna vlastně začala v Malajsii. V Číně Red Bull vyřeší své problémy, a pak začne legrace. Samozřejmě, že netvrdím, že vyhrajeme závod, máme však velký potenciál pro vývoj - jak na straně motoru, tak i na straně šasi," očekává provozní ředitel Renaultu další pokroky.
V Číně po zlepšení pohonných jednotek své potíže vyřeší i Red Bull a "začne legrace"
(foto: Infiniti Red Bull Racing)
"Nestali jsme se čtyřikrát po sobě mistry světa náhodou. Red Bull je ve vývoji auta dobrý, dříve či později se to vyplatí," dodává Taffin, jehož tým ve Viry také pracuje na velkém zlepšení. Renault si totiž pro sezónu ponechal nejvíce žetonů pro další vývoj motorů - celkem 12, zatímco Ferrari se musí spokojit s 10, Honda s 9 a Mercedes se 7 žetony.