Red Bull v Austrálii ostře kritizoval Renault kvůli kroku zpět, který podle nich učinil ve srovnání s minulou sezónou. Ředitel Renaultu Cyril Abiteboul poté označil Adriana Neweyho za lháře, protože veškerou vinu svaloval na pohonnou jednotku.
V Malajsii se rakouský tým moc nezlepšil - dojel až na posledních dvou bodovaných pozicích za svou sesterskou stájí Toro Rosso, která používá stejný motor. "Výsledek ze Sepangu byl pro Red Bull nešťastný, ale moc nebolí, protože v Anglii budíček potřebujeme. Na straně šasi existují věci, které nefungují optimálně," uznává Marko pro Servus TV.
Po závodě sice prohlásil, že se s Renaultem nemusí navzájem milovat, přesto se ale snaží vztahy po sérii vzájemných obvinění uklidnit.
"Sešli jsme se a rozhodli, jak budeme ve zbytku sezóny pracovat. Nemusíme se navzájem milovat, potřebujeme však motory, které fungují. Za současných pravidel to je nemožné stáhnout náskok lídrů, ale v minulosti jsme vyhrávali, i když naše motory nejsilnější nebyly," připomíná nedávnou éru s Renaultem, se kterým ovládli šampionáty 2010 - 2013.
"Všichni můžeme vidět, co dokázalo Ferrari. Podle inženýrů Renaultu této úrovně dosáhneme koncem roku a znovu budeme moci bojovat na špici. Rozhodli jsme se, že odložíme debaty a budeme se soustředit na společnou práci, která by nás z této situace dostala," pokračuje Marko.
Před Red Bully v Malajsii skončili také oba vozy Toro Rosso, problémy tedy nespočívají
jen v pohonné jednotce Renaultu (foto: Red Bull Racing)
K nařčení Abiteboula z lhaní (viz zde) odborný poradce Red Bullu říká: "Všechna tato kritika vznikla kvůli emocím, jež byly celkem pochopitelné. Ve skutečnosti komentáře samotné nebyly až tak tvrdé, ale překlad Cyrilových slov z francouzštiny způsobil, že zněla velmi tvrdě."