"Letos jsme viděli vyšší teploty než minulý rok, trať dokonce dosahovala až 60 stupňů C. Středně tvrdé pneumatiky se tedy přehřívaly. Rozdíl mezi směsmi byl osm desetin, možná jedna vteřina. Myslíme si, že v neděli se pojede na 3 zastávky v boxech, což by mohlo být dobré po Austrálii, kde se jelo pouze na jednu zastávku. Ani přes obtížné podmínky jsme neviděli žádné puchýře na pneumatikách, trať se vyvíjí celkem rychle," prohlásil Paul Hembery po pátečních trénincích.
"Tři zastávky v boxech by neměly jen při takto horkých závodech, ale mohli bychom je očekávat častěji. Protože jsme lépe porozuměli vozům i pneumatikám, můžeme být trošku agresivnější a sebevědomější při výběru směsí na závodní víkendy, takže můžeme i během sezony očekávat spíše 2-3 zastávky v boxech. Melbourne bylo výjimkou," skončil Paul Hembery.
Rozdíl mezi středně-tvrdou a tvrdou směsí se pohyboval kolem 0,9 - 1 sekundy na kolo. Během nedělního závodu může být vše ale jinak, protože zde je tradiční velká možnost deště. A navíc se závod pro letošní rok přesunul do dřívějšího termínu, což tuto šanci ještě zvyšuje.
Pro Malajsii Pirelli nominovalo tvrdé a středně tvrdé pneumatiky (foto: Pirelli)