Aerodynamici hledají přítlak kdekoliv - i v oblasti upevnění kamer. Ty byly zneužity do podoby křídélek. Konkrétně tedy na vozech Ferrari SF15-T a Mercedes AMG W06. Původně mělo se splněním pravidel v této oblasti problém také Toro Rosso - část, odkud kamery vystupovaly, byla moc dlouhá.
Tato oblast je pravidly jasně definovaná - definovaná je jak velikost kamery tak její uchycení. Neměla by být delší než 15 mm. U Ferrari a Mercedesu je tento rozměr výrazně překračován (podobné to bylo i u Toro Rosso).
Nelegální uchycení kamer na tzv. 'uších' (foto: Daimler AG)
Toro Rosso už řešení opravilo
Technický delegát FIA, Charlie Whiting, napsal technickým ředitelům týmů dopis, ve kterém jim sdělil, že podobná řešení tolerovat nebude. Do Melbourne musí současná řešení Mercedesu a Ferrari zmizet. Toro Rosso zareagovalo nejrychleji a už do Barcelony dovezlo řešení, kdy je kamera uchycena vodorovně k šasi vozu.
Mercedes a Ferrari chtějí svá auta upravit do druhého testovacího týdne. Tzv. 'odstávající uši' pak zmizí nadobro. Podle některých speklací měl (v záloze) podobné řešen ale také Williams nebo Red Bull. Avšak legální je jen jedno: Kamera přímo vystupující z nosu, nikoliv umístěná na nahoru zahnutých držácích.
Legální řešení: Kamera vodorovně vystupující z postranní části špičky vozu (foto: Sauber Motorsport AG)