Technický ředitel James Allison přibližuje náladu u Ferrari: "Když přivezete na trať nové auto, vždy jste vzrušení a děláte si i starosti. To se mísí se silnou nadějí, že veškerá tvrdá práce tolika lidí bude odměněna výkonností.
Tento test opouštíme s tím, že jsme nesplnili veškerá naše očekávání. Jednoduše bychom rádi ujeli ještě více kilometrů a vždy si také přejete být rychlejší. Přesto můžeme být celkově potěšeni vzhledem k tomu, jak to šlo, protože jsme zažili solidní start. Nyní na to horlivě ve vývoji zatlačíme v Barceloně, abychom byli připraveni na první závod v Melbourne."
Před rokem byl v Jerezu v roli šéfa týmu Stefano Domenicali, letos je u kormidla Maurizio Arrivabene, který bedlivě sleduje pokrok svého týmu: "Pokud někdo dělá srovnání s minulým rokem, pak si všiml pozitivních znaků v několika minulých dnech.
Tým pracoval dobře jak doma, tak i na dráze, a naši jezdci odvedli skvělou práci, když inženýrům poskytli cennou zpětnou vazbu. Hlavně mě ale potěšilo to, že skupina znovu našla svou motivaci a týmového ducha."
Kimi Räikkönen při testování aerodynamiky nového vozu SF15-T (foto: Pirelli)
"Pokud jde o výkonnost, pak si nemyslím, že naši soupeři - obzvlášť jeden - ukázali v těchto posledních dnech svůj skutečný potenciál. Myslím, že pravdu o nich a nás odhalíme až během posledního testování v Barceloně.
Nyní svou pozornost obracím k Paříži, kde se na zítřejší schůzce rozhodne o budoucnosti našeho sportu," dodává šéf závodního týmu Ferrari.