Na postu generálního sponzora měl japonskou společnost vystřídat Microsoft a hovořilo se i o Sony. Zdá se však, že opak je pravdou a Panasonic expanduje do motoristického světa ještě usilovněji.
Navíc je Toyota jedním z největších odběratelů elektroniky Panasonic a spolupráce ve Formuli 1 je tedy jen logickým důsledkem společného zájmu.
Společnost Panasonic otevřela novou výrobu v Matsumoto, jež by měla sloužit jako základna pro multimediální produkty, jako například navigační systémy a AV systémy, které se uplatňují v automobilech stále více.
Foto: Toyota Racing
Panasonic ukončení spolupráce nezvažuje
Nedávno se objevily neověřené zprávy o tom, že by mohl sponzoring stáje Toyota skončit.
Doporučit článek
Další zprávy
-
PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu
-
Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala
-
Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball
-
PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše