Ferrari dnes potvrdilo uzavření dohody s telekomunikačním gigantem America Móvil, který prostřednictvím svých dceřiných společností Telmex, Telcel či Claro působí v latinské Americe i v Evropě. Od roku 2015 se budou jejich loga objevovat na rudých vozech i na kombinézách závodních pilotů Kimiho Räikkönena a Sebastiana Vettela.
Scuderia dnes zároveň potvrdila další personální změny. Na pozici technického ředitele zůstává James Allison, hlavním konstruktérem se stává Simone Resta. Nahrazuje tak Nikolase Tombazise, jenž se s týmem loučí. Allison bude dočasně dohlížet i na vývoj na dráze, protože jeho dosavadní šéf Pat Fry také končí.
Ředitelem pohonných jednotek bude Mattia Binotto, hlavním konstruktérem pohonných jednotek a jeho pravou rukou bude Lorenzo Sassi. Massimo Rivola zůstává jako manažer týmu, Luca Baldisserri dostane na starost Pilotní akademii Ferrari, zodpovídat se bude přímo šéfovi týmu Mauriziovi Arrivabenemu.
Pat Fry a Nikolas Tombazis u Ferrari končí (foto: Scuderia Ferrari)
Tým vytvoří oddělení komerce a současný šéf komunikací Renato Bisignani se stane manažerem Marketingu a akvizic, zatímco na média bude dohlížet dlouholetý novinář a komentátor televizí RAI a Sky Italia - Alberto Antonini. Závody Corse Clienti a GT dostane na starost Antonio Coletta.
U Ferrari za posledních 8 měsíců skončili šéfové týmu Stefano Domenicali a jeho nástupce Marco Mattiacci, prezident Luca di Montezemolo, šéf motorů a elektroniky Luca Marmorini či pilot Fernando Alonso. Dalšími personálními změnami tak v Maranellu končí jedna éra. Noví šéfové věří, že ta příští bude brzy vítězná.
Aktualizace (17. 12. 2014, 16:15 hod)
Ferrari ve středu potvrdilo, že je na konci prosince opustí také bývalý technický ředitel Bridgestone - Hirohide Hamašima, který týmu pomáhal s výkonnostními analýzami pneumatik Pirelli.