Týmy testující na této trati budou mít tak možnost testovat chování vozu i pneumatik za mokrých podmínek různé intenzity, které budou simulovány na trati i za suchého počasí pomocí 315 rozstřikovačů. Stejný systém již v loňském roce dokončil tým Ferrari na svém domovském testovacím okruhu ve Fioranu.
Michelin doufá, že se mu díky této možnosti podaří smazat ztrátu, kterou v letošní sezoně měl u plášťů do deště proti konkurenčnímu dodavateli Bridgestone. Dle nových předpisů pro příští sezonu bude k dispozici pouze jeden plášť do deště a proto musí být navržená pneumatika velice kvalitní.
Michelin pomáhal při vývoji „mokré dráhy“
Výrobce pneumatik, dodávající pláště většině startovního pole, se od samého začátku účastnil vývoje a přípravy další „mokré dráhy“, v tomto případě okruhu Paul Ricard.
Doporučit článek
Další zprávy
-
Jan Kraus a výročí talk show: 20 let na obrazovce! Bohdalová přiznala závist
-
Jan Kraus a výročí talk show: 20 let na obrazovce! Bohdalová přiznala závist
-
Bylo to UFO? Pentagon vyřešil jednu z největších novodobých záhad!
-
Netflix není jediný. Kde všude můžete sledovat filmy a seriály?
-
Zápal plic se nevyplatí podceňovat. Může vás i zabít
-
"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul
-
"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul
-
"Zbývající závody s Ferrari nebudou mou poslední šancí na vítězství," věří Sainz mířící k Williamsu
-
Jednou z mála jistot současné F1 je rekordman Fernando Alonso