Týmy testující na této trati budou mít tak možnost testovat chování vozu i pneumatik za mokrých podmínek různé intenzity, které budou simulovány na trati i za suchého počasí pomocí 315 rozstřikovačů. Stejný systém již v loňském roce dokončil tým Ferrari na svém domovském testovacím okruhu ve Fioranu.
Michelin doufá, že se mu díky této možnosti podaří smazat ztrátu, kterou v letošní sezoně měl u plášťů do deště proti konkurenčnímu dodavateli Bridgestone. Dle nových předpisů pro příští sezonu bude k dispozici pouze jeden plášť do deště a proto musí být navržená pneumatika velice kvalitní.
Michelin pomáhal při vývoji „mokré dráhy“
Výrobce pneumatik, dodávající pláště většině startovního pole, se od samého začátku účastnil vývoje a přípravy další „mokré dráhy“, v tomto případě okruhu Paul Ricard.
Doporučit článek
Další zprávy
-
Zemřel Michal Turek (†35): Hokejový brankář prohrál boj s vážnou nemocí!
-
Bude SVATBA! Tomáš Zástěra odhalil radostnou novinku ze života
-
Eva Burešová: Loučení se ZOO! Co bude s její postavou?
-
Policie na gymnáziu v Litvínově: Evakuace a zadržení podezřelého!
-
Dara Rolins po plastice k nepoznání? Je mi jedno, co si myslíte, vzkázala!
-
Ferrari se barví do modra, v Miami představí nového hlavního sponzora + VIDEO
-
Jak velké vylepšení veze McLaren do Miami?
-
Odejde Newey k Ferrari? K překvapivému kroku se vyjadřuje jeho kamarád Patrese
-
"Škody po vzájemných kolizích jsme s Lewisem museli od Barcelony 2016 hradit," prozrazuje Rosberg