Po závodě v Singapuru se mistr světa z roku 1996 Damon Hill kriticky vyjádřil na adresu Fernanda Alonsa kvůli jeho počinu těsně po jeho raketovém startu hned v první zatáčce. Podle něho brzdil právě takovým způsobem, aby předjel oba vozy Red Bull, které startovaly před ním.
Po úvaze Daniela Ricciarda, že Alonso by zůstal za ním, kdyby nebrzdil tak pozdě, se ke stejnému názoru po Johnnnym Herbertovi přidal také Damon Hill. Tvrdí, že Alonso měl po nezdařeném brzdění pustit před sebe oba vozy z Milton Keynes. Jezdec Ferrari propustil svou druhou pozici, na kterou se dostal kontroverzním manévrem, jenom Sebastianu Vettelovi.
„Musel to zkusit udělat to tímhle způsobem, protože tam byl prostor pro únik mimo trať, kdyby tam byla zeď, určitě by nebrzdil tak pozdě,“ tvrdí Hill.
„To je právě problém únikových zón na okruzích. Jsem si jist, že se pokusil nevyjet mimo trať a projet zatáčku normálním způsobem. Otázkou je, zda jezdci, kteří vyjedou do únikové zóny, získávají nějakou neférovou výhodu. Myslím si, že měl před sebe pustit oba jezdce, nejen jednoho.“