FIA včera obeslala týmy s technickou směrnicí, podle které dojde v Singapuru k velké změně: "Žádná konverzace z boxů směrem k jezdci nesmí obsahovat informace, které se týkají výkonnosti vozu či pilota" (více zde). Charlie Whiting upřesnil, že budou nadále povoleny pouze pokyny týkající se strategie či bezpečnosti (viz zde).
Šéf Red Bullu Horner se tohoto rozhodnutí zastává: "Když pilot usedne do kokpitu, mělo by to být vše na něm. Všichni potřebují pokyny ohledně bezpečnosti a boxů. Ale žádné rady k tomu, kde jsou ostatní o desetinu sekundy rychlejší nebo jaký rychlostní stupeň volit. To je nesmysl. Je čas, aby jezdili piloti."
Sportovní ředitel Eric Boullier již na počátku týdne sice přiznal, že letos je jízda s novými složitějšími pohonnými jednotkami a výkonnějšími systémy ERS náročnější na počet sledovaných parametrů a nastavení, omezení radiokomunikace se ale také nebránil: "Proč ale nakonec nezavést pravidlo, které by to zjednodušilo a umožnilo pilotům na dráze více vyniknout?"