Většina týmů se již věnuje oběma projektům - vylepšování letošního monopostu a přípravy toho pro sezónu 2015. Tento rok totiž nedojde k velkým technickým změnám a mnoho věcí půjde přenést - proto se týmy mohou věnovat současným vozům déle než loni.
"Samozřejmě se pokusíme získat v Maďarsku body, po letní přestávce bude vývoj tohoto vozu stále pokračovat," přibližuje Chester. Přestávka týmům začíná příští týden po závodu na Hungaroring, další závod se pak pojede až za čtyři týdny (v Belgii).
"Přivezeme zřejmě jeden větší balík nových dílů a pak sérii menších, jednodušších vylepšení pro celkem snadné zvyšování výkonnosti ke konci sezóny," odhaluje technický ředitel týmu, kterému patří s osmi body až osmé místo v šampionátu konstruktérů.
"Když se podívám kupředu, už jsme v pokročilé fázi konstrukce příštího vozu. Vypadá s určitými velmi odlišnými rysy od letošního vozu celkem slibně," dodává Chester k E23 - nástupci letošního monopostu.
Lotus má díky dvěma osmým místům Romaina Grosjeana osm bodů
a v šampionátu je osmý (foto: Lotus F1 Team)